Wednesday, September 2, 2009

Berbuka puasa@RESTORAN TERAPUNG

Salam untuk semua....ari dh 13 hari kita berpuasa..hmmmm.begitu cepat masa berlalu..Aku pun dh lama x en3 citer2 baru kat blog ni..semalam bersamaan 3 sept 09..we alls beramai2 ke bagan lalang dgn satu tujuan iaitu berbuka puasa ..hehehe..skema jer aku ni kan....sempat gaklah aku snap2 pic..walopun x bapa bagus kualiti gmbr2nye.(yang ADO jer)..so apalg kita LAYANzzzz...

My hero ni suka sngt kalo nk kuar..tngklh aksinye smpi nmpk gusi yg blum tumbuh gg gelak....SAKAN...

Si abang pun sama jer sengeh aje bila d ajak jalan2..(jalan2 cari makan)..agaknya diaorg pun bosan asyik terkurung jer kat umh..nk gak jenguk2 dunia luar..

Taraaa...ikn siakap msk apa tah..aku pun x pasti..yg aku tahu makan jer..hehehe..ikn ni dh separuh dh d ratah..mklumlh seblm tu x nyempat2 nk snap..suma tgh lapo katakn...


kerang bakar n lala msk pedas...hmmm..sedap gaklh...


Tom yam dh separuh mangkuk...yg tnggl hnya tomato n serai jer.... hmmm...mabeles.
K lah tuk en3 kali ni aku stop smpai tom yam ni dulu..pic yg len2 coming soon..hehe.So..c u alls da next en3...




No comments:

Post a Comment