Tuesday, July 28, 2009

santai di putrajaya....

salam....aloha...rasanya dah berkurun aku x apdet blog ni...x de cita best yang nk d kongsi bersama u alls suma.so aku ambik keputusan tuk entry aku nye cite santai2+posing2 kat putrajaya...Fulamak dh lama rasanya aku x posing2 ni..rasa kaku lakss..maklumlah dh ada 2 hero ni mamanya terpaksa mengalah bagi laluan kat my heros... yg sulung tu sakan posing kalo di tala kamera kat dia....selamat menjamu mata dengan pic2 yg x bapa nk cntik ni...

ni pic aku ngan hero 2nd...dia x paham lg bab2 posing ni so...dia tengok cam pelik jer.apalah diorang buat ni..siap gelak2,pusing kiri pusing kanan bagai....apa2 pun aku salute kat bby coz sporting spnjng photoshots d jlnkan..hik3....*fulamak photoshots*

Inilah wajah kesayanganku.....*ku mencintaimu seumur hidupku* mulut muncung2 tu sebenarnya tengah bagi arahan kat harith suh tngk kat masjid tu..aku apalg amik kesempatanlh..suka pic candid2 ni..so funny bla tngk blk...wakaka...wakaka..
Tngklah si abang ada2 je gayanya..si adik laks ngan gigihnya berdiri..sonok tngk gelagat anak2.so cute...to my hubby thanks coz sudi jd jurukamera wat ur wife + kids..love u so much....:D



Syahdu rasanya tngk gmbr ni..sngt2 akrab jalinan di antara anak2&mamannya...si abang sangat seronok bila bergambar.Adik sangat behave..x merengek..macam2 posing kami buat adik tetap ngan muka selambanya..cayalah.....


gambar ni backgroundnya tasik kat masjid putrajaya..sungguh mendamaikan bila tengok tasik ni..luas terbentang walaupun x seluas laut china selatan..ok lh utk melepaskan geram, x leh tngk senja melabuhkan tirai di tepian laut,usha kat sini pun x pa..(dulu2 sebelum adanya hero2 ni aku n hbby selalu gak datang lepak2 kat sini...)



Apa agaknya yg diperkatakan si abg sampai adik melopong cmtu...agaknya si abg cakap *eee..kau ni kacau daun jer..biarlah aku sorang je..bagi penumbuk karang baru tau..*



Hai leh kenal....nama saya Muhammad Harith....fulamak gaya macam model plaks...dr kecik sampai usianya 3 thn ada je gayanya.No need intructions just tala je kamera kat dia,dia dh tau apa yg patut di buat.*hensem x anak teruna i ni...kui3..*sampai tertonggeng2 dia.



Wah..hero malaya.....posing2 jgn x posing..x pa abah+mama sngt setia menjadi jurufoto anak2 mama.Sangat sporting....
Oklah aku rasa dah cukup sempurna aku apdet blog ni..harap2 u alls x boring menatap gaya2 yg mungkin membuatkan anda suma berasa nk termual....huhu..kalo x best tu komenlh ye..jgn segan 2+ malu2.I open minded..jgn risau anda tidak akan di marahi....hehehe...Last but not least to my lovely hubby thank a lots coz sudi bawa wife n anak2 jalan2...Jasamu tetap di kenang..#cewah bermadah2 lah pulak#..k lah mata pun semakin memberat..bantal seolah2 memanggilku..i mau tido sudah..bye...

No comments:

Post a Comment