Saturday, August 1, 2009

Malam anugerah...

Salam kepada semua....disini aku nk kongsi cerita d malam anugerah ganoexcel yg berlansung di THE GARDENS HOTEL & RESIDENCES,MID VALLEY,KUALA LUMPUR...pd tarikh 25 july 09..seronok sangat coz ramai para usahawan gano dr setiap pelosok negeri & negara yg datang.Aku sebenarnya x plan pun nk ambik anugerah ni..aku n hbby just dtg nk beli barang2 je.Ntah camna aku rasa excited laks nk masuk..Maklumlh nama dh tersenarai untuk menerima anugerah.Aku malam tu just pakai seluar jeans+bj simple je, tp ikut tema kaler purple.Nasib baik pakai bj kaler prple..aku bgtau kat hbby,malu nk naik coz pakai cam ni..dia kata x pa..just go on je...maklumlah majlis ni setahun sekali so nk gak lah bergaya sakan.Oklh kita layan pic2 yg smpat aku rakamkn pd mlm tu..sowi erk pic x bapa nk clear..LAYANZZZZ....


Inilah Mr Farouk Husin..ms ni dia tngh mendendangkn lagu hindustans..dia menjadi pengerusi & pengacara majlis pd mlm tu.gamat gak suasana ngn lawak jenakanya..hepi sngt2..

Hah..inilah aku yg di beri pin pangkat 'director'..hati ku dupdap sebelum melangkah naik...rasanya dh lm x naik pentas.zmn sekolah2 dulu mmg selalu naik pnts.Tp tu suma hanya tnggl kenangan yg x mngkin ku lupa.Aku sangat terharu+hepi.....ni suma berkat usaha dan sokongan suami tersayang yg x putus2 mmemberi semangat.

Aku dpt dua anugerah pd mlm tu..satu pin tu tuk Director..satu lg tuk Ruby director...*ni yg buat bersemangat tuk naik lg thn dpn nih*..huhu..harap2lh pihak pengurusan wat dekat2 senang sket nk p...

Tara....ni ms ambik pin tuk 'Ruby Director'.....wah ramai tol jurugmbr tngkp gmbr..rasa cam ambik award pelakon terbaik laks....hik3..jgn ada sapa2 rasa nk trmntah erk..aku en3 cita ni bkn apa..just nk share kegembiraan ngn u olls.Seandainya kita wat bersungguh2 insyaallah kejayaan akan bersama kita.cabarannya x yah citerlh....


Masa tuk bergambar beramai2 bersama para usahawan lain yg mendpt anugerah.Wah!!!!! muka suma berseri2...kegembiraan...jurugambar dr yg pro smpi yg x pro x abis2 tngkp gmbr.Glamer rasanya...Anywy thanks to my hbby coz brssh pyh tngkp gmbr ni dr kejauhan coz harith x nk dok sorng2.


Sangat teruja dpt jambangan bunga dr seorang C.D.M...(crown diamond millionare)Puan Hjh Rohani.Insan yg bnyk membantu aku tuk capai kejayaan ini.Beliau sekarang sudah berjaya hasil dr susah payah dlm ganoexcel...

Tuk pengetahuan u olls suma,ni fresh flower*sunflower*..masih aku simpan sampai sekarang..Sngt cantik....ms dia bg jambangn bnga ni dia bgtau tuk membakar semangat supaya berusaha lg sehingga ke pangkat yg teratas..Syahdu jer rasanya...(p/s..jgn pndng rndah pd Multi Level Marketing-MLM)
Disini sekali lagi aku nk ambil kesempatan tuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada yg x henti2 memberi semangat sehingga aku berjaya ke tahap ini.Especially to my hbby...jasamu x mngkin ku lupa sampai ke mati.Pengorbananmu selama ini membuahkan hasil.Sokongan dr hbby amat bermakna buat ku....dulu selalu gak meeting jauh2 sampai ke kuantan 2/3 hr gak tngglkn hbby..
To my frens suma jdknlh cita ku ini sebagai semangat tuk berjaya dlm apa jua yg kita ceburi.Jadikanlah kejayaan orang lain sebagai contoh utk kita....smoga kita suma berjaya dunia & akhirat..Amin......


No comments:

Post a Comment